Przykładowe jadłospisy :

Niedziela – I śn. musli z pestkami słonecznika, dyni, orzechów, II śn,- pieczywo pełnoziarniste, szynka, pomidor, obiad: kasza jaglana, warzywa na parze, polędwiczki pieczone w rękawie, podwieczorek: koktajl z mrożonych malin, kolacja: –  sałatka z kaszy kuskus tabbouleh (z ogórkiem, cebulką, zieleniną, oliwą, pomidorem i sokiem cytrynowm).
Poniedziałek: I śn. – owsianka z miodem i mrożonymi jagodami, II śn.-  kromka pełnoz. pieczywa z białym serem i szczypiorkiem, obiad – kapuśniak, dorsz na parze, kasza gryczana ,cukinia w ziołach, pdw: warzywny koktajl, kolacja: – jajko sadzone z pomidorkami koktajlowymi.
Wtorek – I śn.: – płatki owsiane z suszonymi śliwkami, II śn. : – pieczywo orkiszowe, pasztet warzywny, kiszony ogórek, obiad: – krupnik, ryż brązowy, potrawka z kurczaka, pdw.: – jogurt  naturalny z mrożoną truskawką, kolacja: – naleśniki z twarogiem.
Środa: – I śn. : – musli z żurawiną, II śn. : – kromka pieczywa pełnoziarnistego, pasta jajeczna, obiad: – pomidorowa, sos warzywny z kaszą, pstrąg pieczony, pdw.: – pieczone jabłko, kolacja: – jajko na miękko z miksem sałat z oliwą.
Czwartek – I śn. – płatki owsiane na mleku sojowym z pestkami słonecznika, dyni, orzechami, II śn.: – pieczywo orkiszowe, pasta fasolowa, rukola, schab pieczony z surówką z białej i czerwonej kapusty z jabłkami, pdw.: – jogurt z brzoskwinią, kolacja: – surówka z warzyw i oliwy, Piątek: – I śn.:  – płatki z jogurtem lub kefirem i orzechami, II śn. : – pieczywo graham, pasta z makreli, kiszony ogórek, obiad: – zupa z ciecierzycy, łosoś w ziołach pieczony, surówka z marchwi i jabłka, pdw.: – pasta twarogowa z koperkiem i pietruszką, kolacja: – sałatka z surowych warzyw i owoców (np.biała kapusta, pomidor, koper, ogórek kiszony, oliwa, sok z cytrny).
Sobota: – I śn.: – płatki owsiane z owocami, II śn.: – graham z serkiem i ziołami, papryka, obiad:: – zupa dyniowa, filet z indyka, surówka z kapusty kiszonej, pdw.: – jogurt z owocami, kolacja – omlet ze szczypiorkiem i czosnkiem, bułka pełnoziarnista.
Uwaga: pijemy ok. 2 litrów niesłodzonej wody, warzywa jemy na surowo, np, marchewki nie gotujemy, tylko trzemy na tarce. Pieczywo pełnoziarniste najlepsze mrożone, ziemniak też z lodówki i najwyżej jeden, więc trzeba polubić nasze kasze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.